Alla inlägg den 16 november 2008

Av Marre - 16 november 2008 11:34

Igår fick Bosse äntligen va ute o springa med bästisen Titti igen. Likadant blir det om en stund. Han blir så glad när dom får kuta av sig o vi får en lugn hund sen =)


På kvällen ringde Krille o Elin, dom ville ha med oss på bowling. Vi lämna av Bosse hos morsfars (vilket kändes i hjärtat) sen åkte vi till hallen.

Jag suger verkligen på bowling, lr jag är inte bra iaf men jag vann faktiskt!! =)

Sen åkte vi med dom hem för att kolla på deras lillkatt. Guuud så liten.


Vi gjorde även klart mina läxor som jag fått från skit-förmedlingen. Kan ni fatta att man får läxor!? Jag känner mig som 13 igen. Tur det "bara" är 3 sånna möten kvar. Fast efter det hittar dom la nåt ännu mer förnedrande för mig att göra.


Nån som vet vart man kan köpa nya grannar föresten? Vi har några som behöver bytas ut o det är omgående!


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards