Alla inlägg under januari 2007

Av Marre - 30 januari 2007 20:32

*suck* va det här är jobbigt.. ändå va jag helt förberdd i måndags att nu gäller det. Jag hade bestämt att så skulle det vara. Fast just denna veckan skulle jag få lov att fuska lite.. max 3 om dagen. Kan ju inte påstå att igår va en bra dag o börja på. Inte när Frölunda spelade så uselt mot Mora *mutter* Så det blev 6st cigg. Hittills idag så är jag uppe i 5st. Kommer säkert bli 6st idag med. Jaja inte lätt det här, en dag i taget. Jag har minstat ner till mer än hälften iaf, alltid en bra början antar jag. Ska försöka satsa på att va helt rökfri nästa måndag ist. Men jäklar va jag blir lätt irriterad nu. När det har gått flera timmar som jag inte rökt på så kan jag bli grinig för allt möjligt, sen är jag hungrig hela tiden. Varför kan det inte bara va lätt att sluta röka? Det hade varit kanon ju.. hehe. Jaja allt tar ju sin tid (tyvärr) men jag ser jätte mycke fram emot den tiden när jag är helt av med skiten.. ska verkligen kämpa nu =)

Av Marre - 29 januari 2007 15:13

Jag ska bara ängna några rader åt mitt kära Frölunda. Tänk att göbbarna lyckades ta sig över strecket, gäller bara att hålla det nu. Vi kan nu gå hur långt som helst =)Andreas o jag ska på matchen ikväll mot Mora. Ska bli jätte kul. Får hoppas han får se en match där Frölunda vinner nu. Första matchen han fick se va mot de där jäkla Karlstad borna.. det gick ju inte så bra den gången. Mora ska inte va några problem.. men skulle dom mot all förmodan vinna så finns risken att jag måste dra på mig Moras cheerleader dräkt + pompoms o heja *brrr va hemskt* Haha..Heja Frölunda! =)

Av Marre - 25 januari 2007 10:45

Jag som blev så glad när jag efter 3 månaders väntan äntligen fick mit nya golv hemma. På min födelsedag desutom så det kändes som en perfekt present. Jag kände bara att efter 3 månaders skit så skulle allt bli bra igen.. men inte. Nu säger dom att jag ska behöva betala allt. För det är ju mitt fel att det har blivit översvämning hemma. Föreningen har bara ansvar för varm/kall vatten. Jaha ja, va faaan är det som har läckt då om inte vatten??!! Nä då kan dom inte bevisa att det är ett rör som har läckt. Men då undrar jag va det är som har läckt egentligen!!?? Jag fattar ingenting. Jag bor där en månad o kommer sedan hem en dag så är lägenheten översvämmad. Är det så här man behandlar nyinflyttade gäster? Kan inte påstå att jag har fått mycke hjälp. Fått ringa o tjöta som en galning på allt o alla för att ha fått något gjort. Riktigt dålig stil!! Jag skulle kunna skriva en hel bok om denna skiten.. men jag blir bara argare för varje rad.. Behandlar dom alla som bor där likadant har dom snart iget bra rykte kvar. Tur att jag hade hemförsäkring iaf, tycker bara att det är en prinsip sak. Varför ska jag behöva lägga ut några tusen på nåt som inte jag har orsakat?? Det spelar tydlingen ingen roll heller om det har varit så innan jag flyttade in för att jag står som ägare nu. Jäklar vilken korkad regel!! Så om man köper grisen i säcken så blir man så jäkla tvungen att ta hand om fanskapet! Skärpning med det här tycker jag! En stor känga rätt upp i daimkrysset!Heja Frölunda ikväll hemma mot Skellefteå.. nu gäller det, krossa dom! =)

Av Marre - 18 januari 2007 10:31

Okej.. nu har vi haft möte på jobbet o det verkar inte sämre än att vi ska gå över till pc här nu. Mac har alltid funnits i mitt liv.. skola, hemma, jobb.. Men men.. man ska ju va öppen för förändringar sägs det så.. kanske blir bättre för oss. Den grafiska branschen är ju nästan helt övertagen av pc nu.. ingen större skillnad nu för tiden. Inget är ju bokat riktigt ännu men det känns i hjärtat kan jag lova.. haha.*snyft*

Av Marre - 16 januari 2007 14:57

Sitter nu på jobbet o har hur tråkigt som helst så jag skriver bara av mig lite..En helt timme kvar tills man får gå hem o så finns det inget o göra.. öken!Vet inte hur många gånger som jag gått in på ikeas hemsida idag o kollat.. så mycke fint som jag bara måste ha. Så kul nu när jag äntligen har fått mitt golv hemma (efter "bara" ca 3 månaders väntan) så kan jag fixa i ordning allt igen.. hur gött som helst ju. Fick köpt mig lite grejer nu i söndags men inte allt som jag ville ha.. om man säger så här så får jag leva på vatten o nudlar nu tills lönen kommer.. haha.Men så fort lönen kommer igen så blir det en tripp till.. eller hur Linda.. Hihi.Passar på att skicka en ros till dig för att du är så go.. puss my darling! =)

Av Marre - 13 januari 2007 23:31

Så nu har man skaffat sig en ny blogg då av rådet från Linda.. lite lättare när den är på svenska.. haha.Härligt att bara ligga hemma i soffan en lördagskväll som denna.Det blev restaurang besök med Andreas o Anna förut.. riktigt gött =)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards