Alla inlägg under mars 2007

Av Marre - 31 mars 2007 20:35

Japp.. vi drog iväg på en liten roadtripp till nån liten håla vid Ullared. Hamna tillslut i en lada där det va ravefest. Inte hängt med på nåt sånt innan men det va intressant =) Vi stanna inte så länge dock för vi va rätt trötta. Vi kom ju inte dit förens klockan va 12 eller nåt heller. Men det va en riktigt trevlig kväll =)

Av Marre - 29 mars 2007 11:27

Jag kanske är knäpp men jag blir det iaf.. kanske beror på att man ser all skit då. Nu har jag iaf storstädat här på jobbet.. ca 2 tim bara städ. Jag o Annika blev så less på all skit så vi tog rubbet. Gubbarna hade ändå tagit alla maskiner. Man blir lite förvånad bara hur mycke skit som ligger när man har en städkärring som är här varje dag. Fast hon svabbar ju bara lite här o där..Får dock lite ångest när jag tänker på hur mina fönster ser ut hemma.. måste ta tag i detta snart. Men skit samma nu.. för nu är det lunch =) *göttigt*

Av Marre - 27 mars 2007 14:02

Trodde jag hade gnällt klart idag men där hade jag fel.. måste få gnälla av mig lite till.. hemskt va gnällig jag är idag märker jag.. haha.Men all denna hemska svarspost som vi har fått tagit över att trycka nu på jobbet.. jag drunknar i dom. Vet inte hur många tusen jag har fått tryckt idag ändå växer bara högen.. 8 av 10 samtal som har ringt vill ha svarspost. Fattar inte varför vi skulle ta över o trycka alla sjukhusens svarspost. Sen alla dessa sura kärringar som inte fattar nåt o bara skäller. Jäklar va dom kan få ner ens humör. Riktigt gött att arbetsdagen snart är slut iaf.. behöver viiila.Så.. nu hoppas jag att jag har gnällt klart för idag =) Hehe..

Av Marre - 27 mars 2007 08:23

När jag satt hemma igår o skulle betala mina räkningar så fick jag en chock. Alla pengarna försvann.. allt kom verkligen denna månaden. Även den hemske elräkningen på 2100:- som jag fortfarande inte tycker att jag ska betala. Så arg över det va *mutter* Men men.. va ska man göra. Vatten är ju rätt gött o dricka o nudlar är inte så tokigt heller. Kanske lite tjötigt en hel månad dock.. haha.Så nu har jag gnällt av mig lite =)Vaknade ovanligt pigg o glad idag.. konstigt eftersom det är tisdag (den värsta dagen) Måste va det underbara vädret =)

Av Marre - 24 mars 2007 21:43

Jäklar vilket gött väder det har varit nu.. hoppas hoppas våren är på gång. Jag + Linda åkte in till stan, promenerade runt i några timmar o det va hur gött som helst.På kvällen kom Andreas till mig.. vi + Linda o Andreas åkte in till stan igen.. hamnade på Jamesons av alla ställen men det va trevligt.. rätt lugnt o gött så.. efter två sprite åkte vi hem igen.. det va en jätte bra dag =)

Av Marre - 18 mars 2007 16:56

Japp blev väckt av brossan runt 10 o efter en stund förvandlades min lgh till en alldeles för liten etta.. haha. Dom små busfröna vände upponer på allt som kom i deras väg.. kan lova att då hade jag vaknat upp hur min dvala. Dom är för underbara =)Det blev lite för mycke spring i bena dock så vi begav oss ut på lekplatsen som är utanför mitt hus. Lite kul att få springa runt o va barn igen för en stund =)Men jäklar vilket konstigt väder det har varit idag.. först sken solen o det va nästan gött ute, sen helt utan förvarning började det hagla från alla håll o kanter. Vi fick springa in o ta skydd i svalen. När det väl började lugna ner sig lite gick vi hem till mossan ist, lite sörre plats där om man säger så. Men halvvägs dit började det konstiga vädret ställa till det igen.. jag fick bromsa med all min kraft för att inte jag + barnvagn skulle flyga iväg. Det va nästan lite läskigt där ett tag.. Men men vi klarade oss o det har varit en riktigt mysig dag =)

Av Marre - 13 mars 2007 15:19

Vid lunch idag talade min chef om för mig att jag den 1/4 får fast jobb. Detta här jag väntat på jätte länge så jag är jätte glad! =) *Jippi*

Av Marre - 10 mars 2007 18:22

Japp o skoja inte att det är duktigt så oxå.. Men det va ändå en trevlig dag. Jag + Bobb + Luisa va iväg till Rödasten. Bobb + några andra skulle måla. Va skoj tänkte vi o tog med oss picknick o filtar för att mysa ner oss o kolla. Men vi trodde nog på nåt konstigt vänster att det va vår.. Hur fel hade inte vi på en skala. Det slutade med att vi satt i bilen o huttrade med filtarna ist. Bobb + dom andra stod där ute i regnet till sist o kämpade.. Nu är jag hemma o börjar äntligen få tbax lite känsel i kroppen. Massa filtar o nermyst i soffan *göttigt* Är för övrigt kanin vakt i helgen.. men du kan va lugn Linda, din Minus har skött sig bra =)

Ovido - Quiz & Flashcards