Alla inlägg under maj 2007

Av Marre - 31 maj 2007 07:58

Jag har inte tänkte så mycke på det innan förens nu.. Imon är det sista dagen. Det har gått ett halv år redan o jag kan inte fatta det. Stå på egna ben, fast det blir ju inte riktigt så men ändå. Jag är faktiskt riktigt stolt över mig själv.. Shit asså =)

Av Marre - 29 maj 2007 15:01

Nopp det händer inte så ofta att vi blir utbjudna på lunch här längre.. fast vi har ifs inte haft tiden heller. Just denna lunchen blev uppskjuten 3 gånger innan vi kunde hänga på. Det va med en försäljare på NRG så det va mycke trevligt. Kolla vi in lite nya maskiner som vi vill ha o absolut skulle behöva för våran produktion. Så man får la se =)

Nu är man tbax på jobbet igen.. ca en timme kvar tills hemgång så det är gött.. Blir hem till Linda sen o puttsa hennes fönster. Dom flyttar ju på fredag redan.. Shit va tiden tar vägen..

Av Marre - 28 maj 2007 07:54

Japp nu är tanten i farten igen. Jag har inte hört från henne på ett tag så det har gjort så man nästan vart lite orolig.. Men mossan ringde o väckte mig tidigt på söndagens morron. Vi skulle åka iväg till Strömstad. När jag tar en cigg ser jag en polisbil komma o ställa sig vid gatan, inget konstigt med det men när jag ser att dom släpper ut en äldre person så tänkte jag att det måste va grannkärringen. Mycke riktigt.. när dom va utanför huset så såg jag att det va hon. Stackarn.. nu har hon säkert vart ute o virrat bort sig o sen inte hittat hem. Börjar bli lite smått läskigt detta.. vem vet va hon kan glömma egentligen!?

Vi fick en mycket trevlig dag i Strömstad hos Catta o Grabriel iaf.

Fredagen vart det utgång med Linda på Park Lane. Queerafton är aldrig fel.. haha. På lördagen blev det marknad på dagen för moster fyllde år. På kvällen kom Andreas på besök o vi gick på den nya piratfilmen (den va bra men rörig) Efter bion hockade vi upp med Linda o co. på Gretas. Så det blev en riktigt trevlig utekvällen den dagen oxå..

Av Marre - 24 maj 2007 10:15

Till utseendet asså? Jo men det måste jag la ha gjort. Ska man ta det som en komplinga lr förolämpning om nån känner igen en från den tiden?

Skoja inte att världen är bra liten ibland.. För att göra en lång historia kort så kom det en kille till oss idag som kanske ska börja jobba här för att tryckeriet där han jobbar ska läggas ner. Jag tyckte allt att jag kände igen han o sen när man tog i hand o fråga om jag va Rickards lillsyrra så blev jag bra förvånad. Då va han brorsans kompis.. se där ja.


Usch idag är ingen bra dag.. jag känner det. På tal om inget bara..

Av Marre - 21 maj 2007 07:50

Visst är det så.. alltid är det måndag?? Helgen går för fort! Va ju sådär roligt att gå upp imorse, speciellt till det här skeet vädret. Så nu har jag gnällt klart lite..

Helgen har för övrigt vart lugn o skön.. fredagen bjöd på filmkväll med Linda bla. Lördagen blev nästan en heldag med Bobban.. hamna tillslut i Kungsbacka på fest. Vi kände oss som 15 igen o det va faktiskt jäkligt ballt.. fast sen kände vi av åldern o blev trötta.. haha. Fick träffat Janni oxå, va ju ett tagsen man såg henne så det va kul. Söndagen bjöd på en heldag med mossan. Givetvis marknad först o sen hemmalagad mat.. *mums* det är man inte bortskämd med längre.

Så dax att börja jobba *dubbel suck*

Av Marre - 18 maj 2007 07:40

Jo det känns nästan så.. vagnen va ju nästan helt tom nu på morran. Vänner som man tjötat med skulle oxå va hemma o götta sig *mutter*

Jaja.. får la trösta mig med att jag hade min långhelg förra helgen. Men det va gött att va hemma igår iaf. Fick städat o skit som jag verkligen behövde. Sen kom Andreas på besök oxå så det va trevligt =)

Annars har det inte hänt så mycke.. hämtade ju mossan + gubbe på Landvetter. Trotts att dom inte hade haft så många soltimmar så va dom jätte bruna.. dom asen ;) haha. Dom hade med sig en massa fint till mig.. hehe. Jag blev jätte glad =)

Så nu ska jag bara försöka överleva denna trista arbetsdag.. så blir det hem o götta sig för min del oxå.. Känner dock på mig att det inte kommer bli så lugnt här. Det är det aldrig *suck*

Av Marre - 16 maj 2007 07:37

Jag är ta mig fan fortfarande mätt från igår. Jäklar va jag kan käka mat.. haha. Bobban ringde igår när jag sluta jobbet, han jobbar ju fan på SS nu så då kunde jag åka med hem =) Vi bestämde iaf att vi skulle ut o käka med Benny sen. Runt halv 6 åkte vi iväg till Kungsbacka. Hamna givetvis på en pizzeria. Men är man hungrig så duger det mesta. Jag käka nästan upp allt, o skoja inte att jag hade svårt att röra mig sen. Efter på det gick vi till Karma för att dricka kaffe. Jag dricker ju inte ens kaffe men det va gött =) På Karma såg vi dom fulaste marsipan grodorna (bakelserna) Bobban fick givetvis den fulast o skevögdaste av dom.. just bara för att han skulle hångla med den. Ja jag vet.. har heller aldrig sagt att våran nivå på humor va av den högsta grad igår.. haha. Men kul va det absolut =)

Men iaf.. jag va fortfarande mätt när jag vakna i morse. Innan jag skulle lägga mig igår så funderade jag på om jag skulle spy eller inte. Men jag klara mig som tur va.. haha.


Gött att man slutar lite tidigare idag.. eller ja, ska hämta mossan + gubbe på Landvetter. Dom kommer hem ifrån Thailand. Jäklar va tiden har gått fort asså.. Så nu måste jag lämna tillbaka bilen oxå *mutter* Men kul att dom kommer hem =)

Av Marre - 15 maj 2007 07:33

Jag kom ifs hem igår kväll men eftersom denna sidan inte funkar med safari hemma så måste jag skriva på jobbet varje gång. Duktigt irriterande.. men men.

Känns alltid lika trist när man kommit hem från Sthlm. Jag gillar den stan o trivs där. Berra kom o mötte mig på fredagens morron. Vi hittade på en massa kul. Bio, bowling, käk ute osv. Va även på en lgh visning. Dom letar efter sörre lya nu när dom får tillökning här i veckan (hundvalp)

Det blev lite shopping givetvis oxå =) Sen hängde vi en del på ett visst ställe på Hötorget oxå, men det hade ju sin förklaring.. hihi.

Nu längtar jag bara tills jag kan åka upp igen =)


Tbax till verkligheten som sagt.. jobbet kallar..

Ovido - Quiz & Flashcards