Alla inlägg den 7 november 2008

Av Marre - 7 november 2008 16:14

Jag hade skrämt upp mig lite i onödan. Kan dock inte påstå att det va smärtfritt för det gjorde rätt ont. Men sköterskan va snäll o snabb så det va över på några minuter.

Så nu är jag tejpad ist o öm igen. Men skit samma för skiten är äntligen borta. Nu hoppas jag bara på att det sista läker fint =)

Firar med en folkis.. hihi.

Av Marre - 7 november 2008 10:49

I natt kunde jag inte sova. Jag va jätte trött men när klockan hann bli över 2 så gav jag upp. Jag är en grubblare o kunde inte sluta tänka på att jag ska ta stygnen idag. Allt va vitarockar heter skrämmer slag på mig. Sen minns jag hur ont det gjorde att ta stygnen på halsen. Jag hoppas jag skrämt upp mig i onödan o att det inte alls känns så mycke. Men sen är det ju själva grejen att behöva träffa en vitrockare igen.

Jag fick iaf ta en tablett för att få sova lite.. men snacka om att det kändes som en rejäl bakfylla när jag vakna. Fick sova till 10 sen väckte Bosse mig. Han måste oxå vart trött.


Ska ändå bli gött att bli av med skiten. Även om vägen dit är jobbig.

Hade velat ha gubbens hand o klämma men han måste passa Bosse. Dom ska vänta utanför på mig iaf =)


Igår hade vi besök av gubbens bästa vän från Oslo. Han o hans tjej är här uppe på en snabb visit över helgen. Kul =)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards