Alla inlägg den 11 november 2008

Av Marre - 11 november 2008 13:09

Jag har nyss kommit hem o försöker varva ner. Har varit på ett sånt där jäkla uga-möte igen. Fattar inte va jag har där o göra. Sen fick jag gubbmycke i hemläxa för att jag missa förra gången för att jag va sjukskriven. Längtar såååå mycke tills skiten är över. Får dock vänta till i mitten av december.

Jag blir inte klokare på dom möterna.. utan arg.

Tur i oturen så va svärmor sjuk så hon va här o passa Bosse. Måste ju gå dit för att få några pengar.


Vi har föresten köpt glöggen för i jul. Lika bra att va ute i tid om man ska få den man vill ha. Förra julen leta vi i hela landet typ efter Lucia glöggen. Godast som den är så va den slut överallt.

Men nu har vi iaf 2 flaskor men det blir inget före första advent =)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards