Alla inlägg den 4 november 2008

Av Marre - 4 november 2008 12:35

Va så uttråkad igår kväll att jag kunde inte vänta med att färga håret längre. Hade ju köpt färgen redan. Väntade mest för att jag trodde det skulle göra för ont angående såret. Men det gick hyffsat.

Frisör va som vanligt min duktiga gubbe.

Men till resultatet då.. jag vet inte va man kan kalla denna färg. Jag är inte blond längre men är heller inte brunhårig. Jag har nåt mitt i mellan.

Tyckte först det skifta i grönt men det va bara ljuset som tur va. Gubben min tycker det är jätte fint. Tror inte han ljuger för att göra mig glad. Jag vet inte vad jag tycker än, måste nog vänja mig först att det är mörkare än förrut.

Men det va ju nån sån här färg jag ville ha så..


Vi ska börja kolla efter hundkurser igen. Trodde väl att vi kunde fixa det själva men det är som att va ute med en tjur i koppel. Han är hopplös så det är inget kul alls. Sen tror han att alla man möter är kompisar.

Sånt kan ju en hundkurs fixa.

Så.. så fort vi får tummen ur ska det fixas (hoppas jag).


Terroristen som lyckligast i det fria =)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards