Alla inlägg den 10 november 2008

Av Marre - 10 november 2008 10:58

Ja jag vet men vi räknar fortfarande =)

Min älskling är så go va.. när jag gick upp i morse så låg det en massa hjärt-lappar o väntade på mig. Han vet hur glad jag blir av hans små brev. 

Du är så himla romantiskt gubben! Jag är den lyckligaste som har dig. Tack för dom bästa 16 månaderna i mitt liv!!


Igår va ingen av oss kör-duglig så vi fick lov att promenera vart vi skulle. Där är en fördel med småstad, vi hade ganska nära till allt. Men när vi traskat överallt vi skulle så märkte vi att nog fan hann vi gå en halv mil lr tom 1 mil. Bosse va för övrigt jätte duktig. Verkar som att det kan gå att lära han gå i koppel ändå. Han drog inte alls mycke igår utan gick snällt med på den långa färden.


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards